keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Ne kaksi viikkoa

Nyt sitten, että mitä oikein tapahtui tuona parinviikon väliaikana kun olin lähtenyt Huanucosta ja en vielä saapunut Pachacamacciin. Vastaus vähän kaikenlaista ja eipäoikeastaan mitään. Entuudestaan tiesin 15.3 kun Huanucosta lähdettiin että menisin hostäidin kanssa käymään pohjoisessa pariksipäiväksi, käymään sukujuhlissa sekä katselemaan paikkoja. Luulo oli että näiden parinpäivän jälkeen menisin uuteen perheeseen.

Kunnon juhlissa on tanssiesitys
Paikka jossa oltiin on Pimentel ja tuo iso laituri on sen tunnusmerkki.
Kuulemma ei ole toista samanlaista muualla Perussa



Noh kun tultiin pohjoisesta takaisin niin eipä ollut Renato saanut vielä mitään tietoa tulevaisuudestani, muuta kuin että ensi maanantaina(23.3) pitäisi tulla. Siinä sitten lähdin Renaton ja parin sen kaverin kanssa Aasiaan, joka ei siis tarkoita maanosaa vaan aluetta Liman eteläpuolella. Siellä sitten käytiin hieman juhlimassa ja loikoiltiin uima-altaalla. 


Maanantai tuli ja meni ilman uutta tietoa, mutta koska uskottiin sen tulevan ei viitsitty tehdä mitään erikoista joten maattiin koko päivä sängyssä, mä lukien Game of thornssia (oon koukussa). Ja aivan tosiaan, missäs mä asun tällä hetkellä? :D Olin aivan unohtaa mainita. Mun hostäiti on kotoisin Limasta ja sen veli, täti plus muita sukulaisia yhä asuu siellä. Se talo jossa hostäitini eli nuoruutensa on muuten vuokrattu/myyty, en ole aivan varma, eräälle toiselle perheelle, lukuunottamatta talon kolmatta kerrosta, joka on yksi iso huone, wc sekä katotonta mutta seinällistä tilaa, jossa mm säilötään tavaraa ka kuivataan pyykkejä. Asuttiin sitten kaikki kolme, minä, hostäiti Fany ja Renato tuossa huoneessa ja syömässä käytiin naapurissa, mikä on Fanyn tädin talo. Wc:ssä oli suihku, tai siis rautatanko, jossa oli reikä mistä tuli kylmäävettä. Itse tuppasin peseytymään niinkuin mökkisaunassa, eli täyttämällä saaveja vedellä ja kaatamall päälle. Näin sai myös vedenkeittimen avulla lämmintäpesuvettä.
Renato soitti Jorgelle, joka on siis paikallisen ICYEn pomo, joka päivä, mutta se ei joka vastannut tai ilmoitti antavansa tiedot myöhemmin... Siinä sitten tuli kierreltyä ympäri Limaa vailla tietoa siitä kuinka kauan tämä pikku `loma`  kestäisi. 




Tässä on sitten kuulemma inkalippu











Jaaa vihdoin viimeinen lauantaina 28.3 selvisi että siirryn perheeseen Pachacamacissa maanantaina. Nyt olen sitten täällä uudessa perheessä, ensivaikutelma on hyvä ja ootan innolla että pääsen taas töihin. Nyt ennen sitä kuitenkin mun on pakko käydä uusimassa mun viisumi etten ole laitomasti maassa, joten huomenna 2.4 lähden käymään Rio de Janerossa :D kuulemisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti