perjantai 6. helmikuuta 2015

Huanuco sightseen

Kolme viikkoa on tullut vietettyä zeniitti auringon alla, enkä vieläkään ole polttanut itseäni! 
Täältä saa 3litran limupulloja!
Mutta lighti limua olen löytänyt ainoastaan yhdestä paikasta koko kaupungissa...
Espanja luonnistuu päiväpäivältä paremmin mutta silti vielä melko heikosti.


Mulla oli tiistaina iltapäivä vapaata, joten otin kamerani ja lähdin kiertämään Huanucoa. Tarkemmin sanottuna kiertelin vain keskustan alueella, mutta eipä muualla ole tullut oikeen käytyäkään.


Jos on oikein tarkkasilmäinen voi huomata että tuon A:n päällä kököttää pieni pehmoeläin. Se on mun suomihirvi, josta siskon käskystä otan kuvia eri kohteissa. 


Söpö eks je! xD

Huanucon leijona ja suomihirvi


Tässä Huanucon läpi virtaa joki, joka ei kyllä houkuttele uimaan. Sen lisäksi että se on ruskea ja täynnä roskia, se myös virtaa kovaa vauhtia.


San Sebastianin kirkko on kaupungin tunnetuin ja hienoin kirkko.




Joen viereinen katu on mun mielestä paikan näteintä katua, sillä siinä on paljon puita ka kukkia.
Kunhan vaan ei vain lähde kurkistelemaan joen penkereille, sillä ne on täynnä roskia.







Suurin osa kaduista näyttää tältä. Autoja kuvassa on kyllä epätavallisen vähän sillä kadut ovat aina niitä täynnä.


Tässä on Plaza de Armas, keskus aukio, johon ajan joka arkipäivä kotoa collectivolla, ja kävelen 5min markkinapaikalle.



Olen tainnut olla niin pahvi että olen kokonaan unohtanut näyttää kuvia henkilöistä joiden kanssa täällä elän joten korjataan tämä tähän loppuun vielä :D

Vieressäni istuu  host-veljeni Renato ja häntä vastapäätä, host-äitini Fany. Heidän kanssaan olen eniten tekemisissä sillä sun heidän kanssaan. Renaton isä (vasemmalla, yllättäen) ja äitinsä vieressä istuva veli, asuvat muualla ja näen heitä oikeastaan vain silloin kun käyvät syömässä. Kuva on muuten otettu Cebitsheriasta, jossa pääsin maistamaan cebitseä. Ihan hyvää oli, vähän liika korianteria tosin.


Tässä on uudestaan Renato, tanskalainen Anne, joka valitettavasti lähtee aivan pian takaisin Tanskaan :(, ja saksalaiset Kathy ja Lucia, jotka tulevat asumaan Perussa vielä toiset puolivuotta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti