perjantai 20. helmikuuta 2015

Pallopelejä

Päivän espanja: La calle no es su lugar = Katu ei ole heidän paikka,
 Yachayn, ohjelma jossa olen siis töissä, tunnuslause.
`Saavutus´: Oon kattonu kaikki disneyleffat espanjaksi mitä netflixi tarjoaa.. :D


Tämän kuluneen viikon olen viettänyt eri marketilla kuin aiemmin. Tämä toinen markettipaikka on paljon pienempi kuin Modelo, enkä ole oikeastaan sitä hirveästi edes nähnyt sillä Yachayn piste on heti ainoan sisäänkäynnin vieressä. Tämä piste on myös ainakin puolet pienempi mitä Modelon vastaava, joka sekin oli mielestäni hyvin pieni. Hyvä puoli tämän marketin sijainnissa on kuitenkin se että kadun toisella puolella on puisto, jossa vietämme suurimman osan ajasta. Lisä hyväpuoli sijainnissa on se että kaupungin kahdesta kauppakeskuksesta suurempi on myös tässä vieressä ja se on ainoa paikka täällä mistä olen löytänyt lighti limua xD Jostain syystä se on musta paremman makusta. Täältä lapset eivät käy lentopallossa, joten ollaan keskiviikko ja perjantai iltapäivät myöskin marketilla. Tämä on oikeastaan kiva ainakin mulle sillä lentopallossa mun tuli ainoastaan istua ja odottaa, joka oli hyvin pitkäveteistä. Täällä meillä on jokatapauksessa myös maahdollisuus pelata lentopalloa silloin kun huvittaa. 
Lapsia uudella marketilla on aikalailla samanverran kuin Modelollakin ja teen töitä yhdessä paikallisen Davidin kanssa, joka on tosi hauska tyyppi. Osaa jopa vähän englantia, siis jos I´m sorry ja Let´s go lasketaan. :D  Takana näkyvä oranssi rakennus on tuo kauppakeskus.


Puisto on aika mukava, siihen kuuluu tuollainen koko ympyrä amfiteatteri, jossa me pelataan polttopalloa, futis/koriskenttä, lentopallo verkko, kuntolaitteita, keinuja ja liukumäki ja sellasta.


Joku nappas taas mun kameran joten kuvat ovat suurimmaksi osaksi taas lasten ottamia.






 Tervetuoloa profesora Suskin koristunnille... :D Oon parinapäivänä pelannut lasten kanssa korista, opettanu pompottamista ja heittämistä. Me jopa pelattiin ihan kunnon ottelu tytöt vastaan pojat. Tai no sääntöjä tai rajaviivoja ei nyt hirveesti noudatettu, mutta mikäs siinä kun kaikilla oli hauskaa.




Kolme pientä perulaispoikaa ja iso valkoinen viirusilmä

Modelolla mulla ei ollut minkäänlaista hajua, että missäpäin ne lapset oikein asuivat, mutta täällä lähes kaikki asuvat marketin takana olevalla kukulalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti